REKLAMACJE
Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.
Zwroty należy kierować na adres:
EXITUl. Heleny Kozłowskiej 1, V klatka00-710 Warszawa Telefon: 698 117 402
Pamiętaj:
- Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas oświadczenie, zamówienie wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą).
- Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.
- Dokonujesz zwrotu towaru na własny koszt.
- Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Zwrotu środków dokonujemy wyłącznie na przesłany wraz z oświadczeniem numer konta, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru bez kosztów przesyłki.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez użytkownika będącego konsumentem nie przysługuje w wypadkach:
- świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta przed upływem terminu 10 dni,
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- dostarczania prasy,
- usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.
Formularz można pobrać tutaj: